050-8308834

תפריט

שמאות באזור יהודה ושמרון

שמאות באזור יהודה ושמרון – בשל המורכבות המיוחדת הקיימת באזור יהודה ושומרון הן מבחינה תכנונית והן מבחינה משפטית רצוי להיעזר בשמאי מקרקעין שהוא הסמכות המקצועית והמשולבת ביותר לצורך בדיקה מקיפה בטרם רכישת נכס מקרקעין באזור זה.

הבדיקה התכנונית הייחודית באזור יהודה ושומרון מתייחסת בעיקר לבדיקת תכנית בנין עיר (תב"ע) החלה בישוב או לגבי הנכס אותו מעוניינים לקנות וכמובן כתוצאה מכך, האם קיים היתר בניה לנכס.

מניסיוני הרב באזור, במרבית הישובים ביו"ש לא חלה תב"ע בתוקף בעת הקמת הישוב ולכן בחלק לא מבוטל של הנכסים ביו"ש לא הוצאו היתרי בניה בעת בנייתם ואפילו בעלי הנכסים לא מודעים לכך.

נתון זה משמעותי מאוד לקונה פוטנציאלי, שכן ללא תב"ע החלה על הנכס או קיום היתר בניה, ניתן לקבל לכאורה צו הריסה מאת הועדה המקומית לתכנון ולבניה.

כמו כן, מרבית האנשים זקוקים למימון רכישת נכס ע"י משכנתא מהבנק, דה עקא, הנהלים כיום בבנקים קפדניים יותר והבנקים אינם מאשרים מתן משכנתא לנכס שאינו נבנה בהיתר בניה.

הבדיקה המשפטית מיסודה עדיף שתיעשה ע"י עו"ד המתמחה בשמאות באזור יהודה ושומרון.
עם זאת, שמאי מקרקעין אשר עורך בדיקה ראשונית בטרם רכישת נכס עשוי לגלות "מוקשים" או מכשולים למיניהם לפני שמגיעים לשלבים מתקדמים של עסקת מקרקעין.

לפיכך, בבואכם להזמין שירותי שמאות באזור יהודה ושומרון עדיף לבחור שמאי מקרקעין המכיר היטב את אזור יהודה ושומרון והייחוד הקיים בו.

משרדי מתמחה בשירותי שמאות באזור יהודה ושומרון ויכול לתת מענה אמין, מעמיק, מדויק ואיכותי בטרם רכישת נכס באזור זה.

נשמח לתת פרטים נוספים בשיחת טלפון או בפגישה בלתי מחייבת
התקשרו אלינו ל: 073-7408033 או צרו קשר

שמאות באזור יהודה ושמרון